Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Η αρχή

Image result for the beginning                                                                                                    Είναι η αρχή του blog μου λοιπόν. Θα έλεγα ότι είμαι χαρούμενη και ενθουσιασμένη αλλά θα έλεγα ψέματα αν δεν ανέφερα ότι είμαι και ανήσυχη. Ας πούμε για το αν είναι όντως δωρεάν το blogger, ή αν κάνω καμία γκάφα,αν όντως το διαβάσει κόσμος και δεν του αρέσει. Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Και το όνομα του blog αυτού είναι Real Life δηλαδή θα γράφω πραγματικά πράγματα εδώ πέρα. Δεν πρόκειται να αναρτήσω ποτέ ότι είμαι πάντα χαρούμενη και ποτέ αγχωμένη όταν κάνω μια καινούργια αρχή, γιατί αυτό δεν είναι η πραγματικότητα. Δεν θα πω ότι είμαι ικανοποιημένη  από τον εαυτό μου όταν αυτός δεν προσπαθεί ή όταν δεν τα καταφέρνει,γιατί αυτό δεν είναι αληθές. Δεν θα πω ότι είμαι πάντα ο πιο καλός άνθρωπος,γιατί πολύ απλά δεν είμαι. Αλλά τουλάχιστον προσπαθώ.Προσπαθώ όπως όλος ο κόσμος να γίνω καλύτερη. Θέλω να ελπίζω ότι αυτό το blog θα με βοηθήσει να τα καταφέρω και θέλω να ελπίζω ότι θα βοηθήσει και όποιον άλλο το διαβάζει. Αν είσαι αναγνώστης αυτή τη στιγμή, εύχομαι-πραγματικά εύχομαι- να σου αρέσει αυτό τοblog,έστω και στο ελάχιστο.Είναι η πρώτη μου φορά που ανεβάζω κάτι στο ίντερνετ και σίγουρα δεν είναι τέλειο. Είναι απλώς η αρχή. Και προσπαθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου