Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Σχέδια και ιστολόγια

Ναι, είμαι πάλι εδώ, σε αυτό το ιστολόγιο, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες και μην μπορώντας να τις λύσω. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μου συμβαίνει. Εγώ είμαι συνήθως αυτή που  όταν έχει πρόβλημα θα καθίσει, θα αφοσιωθεί και δεν πρόκειται τίποτα να την σταματήσει από την επίλυση του προβλήματος ή έστω την απλοποίηση του. Αλλά τώρα, κάθε φορά που έχω κάποιο πρόβλημα, απλώς προσπαθώ λίγο και το παρατάω άλυτο, σαν να έχω κουραστεί πια με αυτή την ρουτίνα. Σκέφτομαι ότι οτιδήποτε και να κάνω, όσο πολύ και αν προσπαθήσω δεν θα τα καταφέρω. Και έτσι μένω με άλυτα προβλήματα και ασχολούμαι με άλλα πράγματα τα οποία μου αρέσουν. Όπως ας πούμε το blog αυτό. Ή η ζωγραφική. Πραγματικά μου αρέσει πολύ το σχέδιο και δεν χάνω ευκαιρία να ασχοληθώ με αυτό, παραμελώντας όμως έτσι τα προβλήματα που έχω. Δεν μπορώ να καταλάβω που πήγε ο παλιός μου εαυτός. Είμαι σε μια κατάσταση που θέλω απλώς να σχεδιάζω και να γράφω για όσα μου συμβαίνουν, κάνοντας χωρίς ενδιαφέρον οτιδήποτε άλλο. Σαν να είμαι νεκρή μέσα στην ημέρα και ζω για λίγες στιγμές όταν κάνω αυτά τα δύο πράγματα. Ο παλιός μου εαυτός θα παραμελούσε αρκετά τις επιθυμίες του και θα ασχολούνταν περισσότερο με αυτά που πρέπει να κάνει, δίνοντας περισσότερη προσοχή και ενδιαφέρον. Έτσι όμως δεν θα ανακάλυπτα ποτέ ότι μου αρέσουν αυτές οι δύο ασχολίες. Δεν θα ανακάλυπτα, ότι απελευθερώνομαι έτσι και ανοίγομαι, το πνεύμα μου ξεκουράζεται για λίγο, είμαι περισσότερο <<εγώ>>. Το να κάνεις ότι σου αρέσει είναι πολύ περίεργο. Από τη μια νιώθεις υπέροχα, από την άλλη νιώθεις τύψεις και άγχος για όλα τα υπόλοιπα. Δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω έτσι. Βέβαια δεν έχω φτάσει σε ακραίο σημείο, παραμελώντας τα πάντα. Απλώς τα κάνω τυπικά, έτσι για να λέω ότι τα έχω κάνει.
Αν θέλετε να δείτε τα σχέδια μου μπορείτε να μπείτε στο http://websta.me/n/evaliaser

Απλώς αντλώ απίστευτη χαρά όταν κάποιος αναφέρει κάτι καλό για την ζωγραφική ή για το γράψιμο μου. Δεν λέω ότι είμαι καλή και στα δύο. Αλλά θα προσπαθήσω. Σε αυτές τις δυο δραστηριότητες που μου αρέσουν, ναι, προσπαθώ και ξεπερνώ τις δυσκολίες μου. Ελπίζω και σε αυτές που δεν με ενδιαφέρουν και που δεν μου αρέσουν να γίνω καλύτερη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου